سه شنبه / ۳۰ آبان ۱۴۰۲ / ۱۶:۰۶
سرویس : اصلی
کد خبر : ۳۸۴۶۹
گزارشگر : جلال حیران نیا
به مناسبت هفته گرامیداشت هفته بسیج؛

برپایی میز خدمات درمانی و حقوقی در مسجد ثارالله(ع)

سلطانی از تدارک برنامه‌های هفته بسیج در مسجد ثارالله(ع) خبر داد و گفت: میزخدمت درمانی و حقوقی با حضور کادر درمان و وکلای دادگستری در مسجد ثارالله برپا می شود.

به گزارش سرویس مسجدخبر پایگاه تخصصی مسجد؛ «امیرعلی سلطانی»، در گفت و گو با شبستان از تدارک ویژه برنامه های هفته بسیج به همت پایگاه بسیج افشاری مسجد ثارالله(ع) نارمک خبر داد و گفت: جشن های هفته بسیج در مسجد ثارالله(ع) همزمان با شب سالروز ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار با سخنرانی حجت الاسلام نادری در این مسجد آغاز شد و با مراسم عزاداری شب شهادت حضرت فاطمه(س) ادامه می یابد.

مسئول روابط عمومی پایگاه شهید افشاری مسجد ثارالله(ع) نارمک بیان کرد: تجلیل از پرستاران، اجرای تواشیح، حمایت از مردم فلسطین، دیدار با خانواده های معظم شهدا، برگزاری شب خاطره و بیان خاطرات شهیدان بسیجی توسط همرزمان شهدا، بازدید نوجوانان و جوانان بسیجی از نمایشگاه «در لباس سربازی» از جمله برنامه های تدارک دیده شده در این مسجد به مناسبت هفته بسیج است.

 

برپایی میز خدمات درمانی و حقوقی در مسجد ثارالله(ع) نارمک

 

وی از تشکیل میز خدمت درمانی و حقوقی با حضور کادر درمان و وکلای دادگستری خبر داد و گفت: نمایش فیلم سینمایی در شبستان مسجد، برگزاری مراسم دعای توسل و کمیل به یاد شهیدان و به نیت پیروزی رزمندگان جبهه مقاومت و نابودی رژیم کودک کُش صهیونیستی، برگزاری جلسات بصیرت افزایی تجلیل از پیشکسوتات و نوجوانان و جوانان فعال بسیجی از دیگر برنامه های تدارک دیده شده به مناسبت هفته بسیج است.

 

برپایی میز خدمات درمانی و حقوقی در مسجد ثارالله(ع) نارمک

 

سلطانی همچنین به تجلیل از خانواده شهید امنیت بسیجی شهید پوریا احمدی اشاره کرد و افزود: به مناسبت هفته بسیج مسابقات ورزشی در مسجد برگزار می شود.

شبستان
https://www.masjed.ir/u/1ceB

ارسال نظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

سایر اخبار

شهردار تهران در اجلاس روزجهانی مسجد
 
در نشست خبری اجلاس روز جهانی مسجد اعلام شد؛
 
به همت معاونت فرهنگی امور مساجد منتشر شد
 
به همت معاونت فرهنگی امور مساجد منتشر شد