دوشنبه / ۱۸ تیر ۱۴۰۳ / ۱۶:۴۹
سرویس : مسجد خبر
کد خبر : ۳۸۶۶۹
گزارشگر : جلال حیران نیا

ارائه خدمات سلامت‌محور در ۳۳ مسجد منطقه ۸

شهردار منطقه ۸ از ارائه خدمات سلامت‌محور به دو هزار و صد نمازگزار با اجرای طرح سه‌شنبه‌های سلامت در مساجد منطقه خبر داد.

به گزارش سرویس مسجدخبر پایگاه تخصصی مسجد به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۸؛ فاطمه تنهایی شهردار منطقه با اشاره به وجود ۵۶ مسجد در منطقه و لزوم ارائه خدمات سلامت‌محور به شهروندان در این فضا بیان کرد: اجرای طرح سه‌شنبه‌های سلامت توسط خانه‌های سلامت محلات سیزده‌گانه در سه ماهه اول سال در سی‌وسه مسجد به عنوان یکی از بسترهای مناسب برای تعامل و ارائه خدمت به شهروندان در دستور کار معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه قرار داشته است.
 
شهردار منطقه ۸ با اشاره به ارائه خدمات سلامت محور به دو هزار و صد نفر از نمازگزاران افزود: در این راستا خدماتی همچون مشاوره‌های روانشناسی، پزشکی و مامایی، تغذیه‌ای، طب سنتی، غربالگری فشار خون و اجرای کارگاه‌های آموزشی، به دو هزار و صد نفر از نمازگزاران ارائه شده و این طرح تا پایان سال در مساجد سطح منطقه استمرار خواهد داشت.
 
وی با اشاره به مشارکت‌های داوطلبانه خانه‌های سلامت در جهت بهبود سلامت و کیفیت زندگی شهروندان در سطح محلات منطقه افزود: در سه ماه نخست سال جاری این برنامه‌ها در سی‌وسه مسجد برگزار شده و در ادامه به تمامی مساجد منطقه نیز اختصاص خواهد یافت.
 
براساس این گزارش از مهر ماه سال ۱۴۰۱ برنامه‌های سلامت محور در پنجاه و شش مسجد سطح منطقه۸ به طور مستمر در حال برگزاری است.
 
انتهای پیام/
https://www.masjed.ir/u/1cN9

ارسال نظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

سایر اخبار

به همت معاونت فرهنگی امور مساجد منتشر شد
 
به همت معاونت فرهنگی امور مساجد منتشر شد
 
خطاب به ائمه‌ی محترم جماعات صادر شد؛
 
خطاب به ائمه‌ی محترم جماعات صادر شد؛