یکشنبه / ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۴:۳۱
سرویس : مسجد خبر
کد خبر : ۳۸۶۵۴
گزارشگر : جلال حیران نیا
در بیانیه مرکز رسیدگی به امور مساجد آمده؛

ائمه جماعات سیره عملی امام راحل را تبیین کنند

امید است ائمه محترم جماعات مساجد استان تهران در ایام سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) ضمن تبیین جایگاه والا و سیره عملی امام راحل ره در مسجد، مومنین، نمازگزاران و آحاد جامعه را برای حضور در مراسم سالگرد ایشان دعوت نمایند.

 به گزارش سرویس مسجدخبر پایگاه تخصصی مسجد؛  مرکز رسیدگی به امور مساجد به مناسبت سالروز غمبار رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی پیام تسلیتی صادر کردند که متن آن به شرح زیر است.
 
بسم الله الرحمن الرحیم 
 
رِجَالٌ لَّا تُلْهِیهِمْ تِجَارَةٌ وَلَا بَیْعٌ عَن ذِکْرِ اللَّهِ وَإِقَامِ الصَّلَاةِ وَإِیتَاءِ الزَّکَاةِ یَخَافُونَ یَوْمًا تَتَقَلَّبُ فِیهِ الْقُلُوبُ وَالْأَبْصَارُ 
 
سوره نور آیه ۳۷
 
 چهاردهم خرداد یادآور اندوه ارتحال مردی است مجاهد و نستوه، روز عروج ملکوتی بنیانگذار شکوهمندترین انقلاب در عصر حاضر، روزی که تمامی آزادمردان دنیا در فقدان عالم ربانی، مرجع عظیم الشأن و رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران، رخت ماتم پوشیده و این غم بی‌پایان را به سوگ نشستن و با لطف الهی و انتخاب خلف صالح ایشان، عزم‌ها برای تحقق وعده‌های صادق آن پیر فرزانه صد چندان گردید.

 

 رهبری که با اعتماد به قدرت پروردگار و باور قلبی به نصرت الهی و اتکا به آموزه‌های اسلام ناب محمدی (صلوات ا... علیه وآله) نهضتی را رهبری کرد که امروز امیدبخش دل مظلومان و محرومان جهان است و تربیت شدگان مکتب ایشان، شهیدان گرانقدری همچون شهید رئیسی عزیز (رضوان الله تعالی علیه)، الگو و اسوه سیاستمداران آزاده دنیا می باشند. 

 

 اندیشه‌های انقلابی و ضد استعماری ایشان امروز روح مقاومت و مبارزه با شیاطین و مستکبران جهان را در کالبد جوانان مسلمان زنده نموده و محوری مقاوم برای دفاع در برابر ظلم و استبداد از سوریه تا عراق و از لبنان تا یمن را در منطقه ایجاد نموده است.

 

 امروز و در سی و پنجمین سال رحلت آن عزیز دل ملت، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان یادگار ایشان به کانون مقاومت در منطقه و جهان تبدیل شده است و در سایه رهبری حکیمانه حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) مسیر تعالی و پیشرفت را در میان کوران حوادث و دشمنی‌ها طی می‌کند. 

 

امید است ائمه محترم جماعات مساجد استان تهران در ایام ارتحال حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) ضمن تبیین جایگاه والا و سیره عملی امام راحل ره در مسجد، مومنین، نمازگزاران و آحاد جامعه را برای حضور در مراسم سالگرد ایشان دعوت نموده تا با حضور خود، ضمن تجدید با آرمان‌های حضرت روح الله (رضوان الله تعالی علیه) و شهدای گرانقدر قیام پانزده خرداد ماه و شهدای عزیز انقلاب اسلامی با رهبر حکیم و فرزانه انقلاب، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) تجدید عهد نماییم.
 
مرکز رسیدگی به امور مساجد استان تهران

 

پایان پیام/

https://www.masjed.ir/u/1cKv

ارسال نظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

سایر اخبار