پنج شنبه / ۲۲ آذر ۱۳۹۷ / ۰۱:۱۴
سرویس : اجتماعی
کد خبر : ۳۳۶۵۴
گزارشگر : ایده ایده
امام جماعت مسجد حضرت عبدالظیم حسنی(ع):

مسجد عبدالظیم حسنی(ع) با کمک مردم و خیران ساخته شد

حجت‌الاسلام خوش چشم گفت: مسجد حضرت عبدالظیم حسنی(ع) با کمک مردم شهرک‌های مفتح، گلستان و ارغوان، و تعدادی از خیران شهر ری ساخته شد و مسئولان در این زمینه کمکی به ما نکردند.

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد به نقل از شبستان، «حجت‌الاسلام علی خوش‌چشم» در گفت‌و‌گو با خبرنگار مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان، با بیان اینکه فقر فرهنگی موجب بروز بسیاری از مشکلات در جامعه می‌شود، گفت: مسئولان برای رفع این فقر و مقابله با این مشکلات باید اهمیت فعالیت نهادها و مجموعه‌های دینی و فرهنگی را دریابند و برای تقویت آنها تلاش کنند.


وی با انتقاد از کم توجهی برخی مسئولان نسبت به وضعیت فرهنگی کشور، اظهار کرد: وقتی بسیاری از شهرک ها و مناطق مسکونی هیچ گونه امکانات فرهنگی، علمی و تفریحی ندارند، نسل جوان در معرض فساد و تباهی اعتقادی و اخلاقی قرار می گیرند.


امام جماعت مسجد حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در ادامه با بیان اینکه اگر روحیه بسیجی و اخلاص در جامعه حاکم شود، بسیاری از مشکلات حل می‌شوند، خاطرنشان کرد: مسجد حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) شهر ری با کمک مردم شهرک‌های مفتح، گلستان و ارغوان و خیران ساخته شد و مسئولان در این زمینه کمکی به ما نکردند.


وی گفت: مدیریت مرکز رسیدگی به امور مساجد ناحیه حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) کمک بسیاری به در زمینه ساخت این مسجد کردند و تعدادی از نیروهای بسیجی با جان و دل برای ساخت این مسجد قدم گذاشتند.


خوش‌چشم افزود: نماز جماعت در سه نوبت صبح، ظهر و شب، از 21 آذرماه 1397 در مسجد حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) شهر ری اقامه می شود و سایر برنامه‌های رایج در مساجد مانند مجالس روضه و قرائت ادعیه و زیارت‌های مذهبی در این مسجد برگزار می‌شود.


وی خاطرنشان کرد: انشالله با کمک اهالی شهرک های مفتح، گلستان و ارغوان مسجد حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) واحدهایی مانند خیریه، مهدکودک و درالقرآن را در این مسجد راه اندازی می کنیم.


امام جماعت مسجد حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) گفت: تلاش می کنیم اولا زمینه استقبال کلیه ساکنان شهرک‌های مفتح، گلستان و ارغوان از این مسجد را فراهم کنیم، ثانیا برنامه‌های آموزنده و موثر فرهنگی و اعتقادی در این مسجد برگزار کنیم و ثالثا سایه محرومیت و ناهنجاری‌های فرهنگی را از این منطقه دور کنیم.


یادآور می‌شود، مسجد حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) با همکاری قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مرکز رسیدگی به امور مساجد و به همت و کمک‌های برخی از خیران شهر ری و تعدادی از اعضای پایگاه‌های بسیج مناطق اطراف، در شهرک‌های مفتح، گلستان و ارغوان ساخته شد.

انتهای پیام/

https://www.masjed.ir/u/74s

ارسال نظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

سایر اخبار

با هدف تجلیل ائمه جماعات صاحب تألیف برگزار می‌شود
 
با حضور خانواده معظم شهدا برگزار می‌شود
 
معاونت فرهنگی امور مساجد پیشنهاد داد؛
 
شهردار تهران در اجلاس روزجهانی مسجد
 
در نشست خبری اجلاس روز جهانی مسجد اعلام شد؛
 

تلفن مرکز رسیدگی به امور مساجد: 30-02166497027

 

تلفن سامانه ارتباط مردمی : 61943

info@masjed.ir